Stillat begär för stunden

Ah, jag bara älskar nya leksaker! Och jäklar, nu har vi nog legat i lite igen. DEt är mycket man behöver... och inte behöver men vill ha ändå. Thihi.

En elgrill behövdes ju till balkongen i alla fall då vår förra exploderade helt plötsligt då den lessnat på oss antagligen, så denna sötnöt från OBH Nordica får nu stå till vår tjänst hädanefter. Riktigt bra grill faktiskt, och stor och rymlig. Får plats med massor med mat samtidigt ju.


Gameboy har man lirat i ett antal varianter, men nu är det 3ds som gäller. När brorsorna hade varsin ville jag ju också ha en! Jag kunde bara inte motstå! Det finns ju så mycket Zeldaspel till den med ju! Har först och främst roffat åt mig "Spirit tracks" och är helt besatt. Iiiiih! Så kul!


Myra måste ju bli lite mer bortskämd ändå. Hon fick lite bollar i gummiband att jaga runt efter. Att man kan bli så galen i saker som rör sig och pinglar! Thihi. Hon är ju bara för söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0