Everything changes

Titta så fint de ligger på plats i sin låda de små tapetrullarna! Kallas Moda och kommer från InTrade. Amerikanska tapeter som var tvättbara läste jag. Vilken lyx! Tyvärr låg priset därefter med... iiiih! Tur vi bara skulle ha en liten fondvägg till sovrummet!


Men näpp, inte fick de stanna länge där i lådan inte!
Efter att gräddvit matchande färg hade kommit upp på de andra väggarna...


Jojo... klart jag målade allt med denna lilla pensel! Okaydå, såhär var det väl mera kanske...


...så åkte våderna upp. Det tog ett bra tag med denna elaka mönsterpassning och sneda väggar, men jäklar så underbart snyggt det blev då! Jag har då i alla fall aldrig sett några snyggare tapeter! Vi kommer ju stortrivas i vårat nya sovrum, wiiiiie! Thihi.


I gamla hemmet är det dock inte lika toligt att vistas. Det står lådor överallt, men snart är nog allt nedplockat! Så skönt att få komma härifrån även om jag kommer att toksakna vår gamla lägenhet! Men näää, det räcker nog med en liten lägenhet. Thihi.


Inte är det bara väggar som förändras här förresten. Jag har upptäckt att när jag sminkar mig lite extra och ler ordentligt med ögonen så har jag faktiskt fått jättesöta små rynkor ju! Coolt! Det är ju något av det finaste man kan ha enligt mig! Älskar dem! Wiiiie!!
Och jo, nu när man är 27 är det väl på tiden att man får sina första såna små söta saker vid ögonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0