Ett litet steg för människan, ett stort steg för lägenheten

Ibland vill jag bara ut från den nya lägenheten. Ut i det fina vädret och... in på Lindex! Där hittade jag både ett nytt linne och ett par nya jeans. Jag gillar att shoppa av mig lite förstår ni gott folk. Hihi. Hittade egentligen lite mer jag vill ha där också, men det får nog vänta.


Passade för övrigt även på att boka en resa med pysselkompisen till Köpenhamn om några veckor. Så kul det ska bli att få undersöka en ny stad igen! Wiiie! Dags att få resfeber allaredan dårå! Åååh, så kul det ska bli att få komma ut lite igen! Yay!

Men får att återgå till jordelivet en stund igen;  Hemma har förvaringen blivit lite bättre. Ikea löste våra problem med dessa "Antonius" som var lagom höga. Så snart har vi koll på alla våra kläder igen tack och lov!


I köket händer det grejjor hela tiden. Idag kom all den vackra mosaiken med lite proffshjälp upp och man kan inget annat än att njuta av all skimrande skönhet! Nejdå, det är inte fogat än, det kommer imorgon det! Men nu börjar man se att det liknar ett kök nästan igen. Skiter det sig är snaran redan knuten som ni ser. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0