Jul, jul, jul för tusan!

Vilken julstämning det börjar bli här hemma!
Har hittat mig en hel del nytt och mysigt att pynta loss med minsann.


En liten adventsstake för värme- eller kronljus inhandlades från Household. Kattsiluetten är ett självhäftande väggmotiv från Slöjddetaljer, grangirlang från Rusta.


Julstjärnan hittades även den på Household, farlig butik det där, hihi.


Julgardiner med så vackert motiv av ett hjärta och små hus från Ohlssons tyger blev jag upp över öronen förtjust i. I brist på snö pyntar jag med snöspray från Coop.


Glögg är ju ett måste vi julen och jag kunde inte motstå glöggrytan, skålen och de små kopparna med målade korsstygn hos MiqMaq. Sytantsvarning igen! Gaaah!


I sovrummet måste vi ju ha fint med, så på Åhléns högg jag denna ljusstake som smälte in helt underbart!


En kungsgran, det var ett måste. Hörde på radio att en gran i storleken man har inne som julgran har en halv miljon barr! Inte konstigt man hittar barr på de mest udda ställena ända in fram till midsommar. Men en kundsgran barrar inte lika lätt, plus att de är mycket mjukare och gosigare, man kan nästan krama dem! Wiiie! Hoppas bara vi slipper några Myror i den, hihi. Till höger har ni förresten en tjuvtitt av min födelsedagspresent till sambon. Spännande!

För att komma ännu mer in i all gosig julstämning nu är det bara att slå igång den bästa jullåten genom alla tider. Klickeliklick! Myyyyys!


Ha  en riktigt gudomligt god jul allihopa och en stor julekram till er! Och se till att vila ut ordentligt nu i jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0