Möss, Fidosar och kottar

Ah, så flott! En rosa minimus matchar ju min minidator perfekt! Inte sant?


Inte exakt helt samma rosa, men näääästan!
Och 99 spänn är ju ett fynd på Media Markt. Hehe.


Aprikost har jag fallit för ordentligt nu när det blivit vår! Och denna från Esprit kunde jag inte låta bli när mamma och jag strosade runt i Viking Lines taxfree-shop. Mig ha! Och mig fickade!


Mer taxfree-shopping blev ett vårvitt skärp, matchar finemang till toppen och ett par ljusa jeans!


Och uss uss, denna foundation, den absolut bästa någonsin, men som dessvärre kostar därefter men i alla fall är liiiite bättre pris på i taxfreen... Min är ju slut snart så nu gällde det att ha sig en ny!
Lancômes Teint idole ultra rekommenderas varmt! Lika dryg som en måndagsmorgon!


Så hittade jag mig en ny Fido att ha med mig som trogen följeslagare! Han är av rasen Jouni Exclusive och såg så ensam ut där på reapallen i Helsingfors. Komsi komsi lilla vovven... Hos mig kommer han få ett gott hem! Finska vovvar är finfina vovvar. Thihi. vilken färg sen då! Ser ut som en stor mumsig chokladbit! Mwaaa!


Och nej, men jisses, jag får ju icke glömma detta underbart söta lilla symärke! jag kan knappt vänta tills jag hittat något bra att sy fast det på! Så sött så man bara smälter!


Samma dag som den första lönen ramlade in på kontot smet jag iväg till Stockholm för lite gammal hederlig shopping. har man levt på 2500 efter räkningar i nästan två år under hattande av utbildningar och småjobbade här och där som knappt  gett något extra ändå så ska man unna sig en liten belöning! Ah, så gött det kändes!

Det var nog tur att jag åkte alldeles själv till Stockholm, för ingen orkar nog med mig och sådan där shopping, särskilt inte en halvtimme inne på Yves Rocher. Haha. Men till sist nöjde jag mig med dessa därifrån. Hälften fick jag ju dock gratis, de jag ju så goa rabattkuponger de skickar hem till mig jämt! Me like!
Parfym, deodorant, eyeliner, kylande fotscrub och lite till... Sån man inte behöver men vill ha ändå liksom bara för att få känna sig lite lyxig och njuta av livet... Thihi.


Kläder blev det med såklart. Ett par jeans från Vila (älskar deras kvalitéer), lila kortärmad top och svart klänning med dragkedja fram från H&M och ett par korta jeansshorts från Only(iiiih, när ska jag våga ha dem? Snygga som satan i alla fall!).


Nä, denna gång orkade jag inte prova allt och fota. Lat dag idag ju! Hehe.
Ja, det var nog allt. Over and out!



Kommentarer
Postat av: miiaoo

Uj uj så mycket du har shoppat! Ha ha, 2500 kr efter räkningar är ju mycke ju! Tvivlar på att jag har det.. Eller jo, kanske, men då ska jag tanka för ca 1500 i månaden för att komma fram å tillbaka från jobbet också, plus handla mat till en 4 pers familj.. Phu..

2010-05-29 @ 08:37:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0