Plommonstop nästa?

Tänkte jag skulle bli lite krullig i håret häromdagen, men det resulterade bara i att jag såg ut som en tant i papiljotterna en stund, och sen var det rätt så rakt igen efteråt ändå. Hmmm... Kanske ska ha dem i liiite längre nästa gång? Thihi. Eller så är det helt enkelt så att jag ska inte ha lockar! Mwaaaa!
Allt för en udda bild i alla fall... Um...

 

Rakt såhär alltså... Mwaaa!

 

 

Jaaaa, nu är jag sådär kär igen. Klänningar, suck! Det finns för många och denna gång kunde jag inte låta bli heller. Särskilt inte när det ska vara jeans överallt i vår nu! Denna kommer ju passa perfekt på alla sommarpartyn tillsammans med mina racerboots och lackskärp vettja! Wiiiiie!

 

Min stackars tå! Har fått ett sånt elakt skavsår sen jag var ute och åkte skidor med ElofHans ju. Men så glad jag är ändå! Jag får äntligen chansen att för första gången använda de där ettersöta små plåstren med djur på som jag köpte för cirka tre år sedan! Haha. Finally! Idag blev det ett med promenadlimpor på! Coolt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0