Framgång?

Igår var jag på Jobbmässan här på Fyrishov för att ragga företag. Sockersött upputsad för att försöka charma så gott det bara gick! Jag är såååå fruktansvärt trött på att gå arbetslös!


Tummen upp!
Jo, nog var det mycket att nappa på därborta minsann. Säljjobb och annat intressant.
Men ah, jag var ju i himmelriket där ett tag vid en monter. En utbildning kallad Mode och Försäljning ska eventuellt, om de får ihop 14 elever, starta här i augusti. Dregel dregel! Där ville jag bara bosätta mig, vilken underbar chans! Sömnad och försäljning i ett! Kan det bli bättre? Så nja, vem vet vad man ska hitta på till hösten. Thihi.

Annars när jag var på väg till bussen imorse ringde en glad nisse från just den där mässan igår och undrade om jag ville komma på intervju. Så senare på dagen blev det så med! Kanske kanske kanske kan detta vara något riktigt intressant! Telefonförsäljare mot företag. Hmmm.... jäklar vad jag skulle kunna slipa mina säljtekniker på ett sånt arbete! Kanske även tjäna grova pengar? Wiiiie! Får se var det slutar, hur det går. Är det ett schysst företag ska jag tuta och köra så leran stänker!

Det sägs att man ska gå osminkad till intervjuer. Men vad fasen, det tror jag inte ett dyft på, lite solsken över ansiktet skadar aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0