Myrmys

Äntligen! Som jag har letat!

Min Myra är ju såklart bara värd det allra bästa, sötaste och finaste och har hittills fått äta på vanliga tråkiga tallrikar och delat säng med oss... till nu, för nu har jag ju hittat de sötaste, bästa och finaste sakerna som bara är just hennes! Jag har sökt med ljus och lykta efter något som passar fröken, men överallt har det funnits så tråkiga vardagliga saker. Myra ska ju verkligen ha något extra!


Och här är de! Ett par jättesöta skålar för vatten och mat med passande text på, thihi. Bara 49 spänn på Arken. Jag måste nog handla henne ett par till så det blir lätt att byta och diska, så otroligt söta skålar ju!


En kattbädd har inte alls varit lätt att hitta, men taaadaaa! Denna som såg ut att passa en liten prinsessa gillade hon mest att leka runt i när jag tog ur kudden ur den, hoppa i och ur och ta med leksaksråttorna. Men hon sussar nog även sött däri snart skulle jag tro. Inte för ofta bara. Det är så mysigt när hon kommer och lägger sig spinnande vid våra fötter och när vi sen vaknar ligger hon istället på rygg helt däckad med tassarna åt alla håll mellan mig och sambon. Thihi.
Också köpt på Arken för bara 129 spänn. Yay!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0