Mitt bland svajande kragar

Vad gör man när brorsan kommer över på besök? Jo, man tar med honom, Myra och hans superkamera ut till en plätt där det växer en hel drös av prästkragar! Resultat? Jo, dessa underbara bilder:


 

Denna bilden blev nästan min favoritbild, fast den tyvärr blev jättesuddig, men det är perfekt till att använda under skiss till en målning som jag bara måste kladda ihop av lilla kissen en vacker dag när hobbyrummet är klart. Wiiie!

 

 

På hemvägen fick vi se en helt ny sida av lilla Myra. Plötsligt reste hon ragg riktigt ordentligt och började morra och fräsa. Hon hade fått syn på en svart katt som verkade väldigt sugen på att komma fram och hälsa på henne. Det hade inte Myra någon vidare lust med såg det ut som dock. Så det fick bli en titt på avstånd för den andra katten som måste tyckt att Myra var en riktig liten bitch... Hihi.
Men så sött hon morrade, som en blandning av en knorrande gnagare och ylande varg... Ännu ett nytt ljud från lilla flickan som jag inte hört förut, hihi.

 


Mot kvällen blev det vila, makrillgrillning och chokladpudding. Mumma mums!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka fina bilder, tycker att det är fantastiskt att hon är så lik sin mamma.

2011-06-12 @ 10:18:27
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0