Den som väntar på något gott...

...har nu väntar jävligt länge denna vinter! Men äntligen hade islocket spruckit upp på Ekoln lite grann och jag och sambon var direkt där för att doppa kroken.


Vilken känsla när man fick kasta första kastet för i år! Gudomligt!


Inget napp och inget hugg, men känslan av den goa spänningen och friheten gjorde en på det bästa humöret, även fast man var fruktansvärt trött efter att ha dansat loss hela natten med kära lilla Virre. Vilken go helg!


Sitta och njuta av vårsolen och fiska, kan det bli bättre???
Det var även fler som kikade fram och ville dra nytta av vårsolen, så glad man blir av alla små vårtecken!


Lagom till våren hade jag tänkt mig bli lite fjortis igen, hahaha. Kunde ju bara inte motstå dessa söta Converse när vi även hann iväg en sväng till Thuns på lördagen för att shoppa loss! Mina mina mina!


Blogga och redigera bilder fick jag hjälp med också. Vilken hjälte hon är lilla Myra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0