Kramsnö!

Jobba övertid ibland är inte så dumt. Denna lördag fick jag ju både lite extra i plånboken plus en del vackra vinterbilder från klockan halv nio på morgonen.

Vilken underbar vinter vi har i år igen. Man vill bara ut och krama om all snö för att den är så fin ju!


 

 

 

 





Och när jag kom hem efter jobbet så ville jag kramas ännu mer men nu med sambon istället då han svängt ihop kvällsmiddagen av saker han hittade i frysen. Rådjursfärs, tranbär och kantareller.
Det blev alltså rådjursfärsbiffar med tranbärssås, kantarellragu och mumsig potatismos! Wiiie!

Tack tack tack tack så gott det var!

 

Och ojojoj, nu är förresten en ruggigt söt liten kissekatt född. En liten stjärnflicka. Den sista november i adventstider och allt... Jag hoppas hoppas hoppas... Kanske kanske kanske! Strax efter jul ska vi i alla fall hälsa på den, ska bli spännande! Jag kommer ju smälta är jag rädd för! Den som lever får se! Thihi. Själv kan jag knappt sitta still!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0