Svartrockare nu?

Oh, jag kunde bara inte låta bli att shoppa loss lite när jag fick katalogen från Sweden Rock Shop i handen av en vän. Visst fanns det mycket mer jag ville ha, men man kan ju inte få allt här i världen, eller?

Men bland annat en kappa som ser ut att komma från Alice i underlandet kunde jag inte motstå!


Likaså detta coola örhänge, lite klurigt att få dit men när det satt så satt det rätt bra ändå. Läckert!
En himla massa olika varianter av såna öronpins hade de, jag vill ha fler! Gaaah!


Kissekatter? Ja, kissekatter! Pussy deluxe hette märket, haha. Så cool top! Måste ju visa att jag är en kissekattjej, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Lotta

Du får gå på en vanlig kattutställning också, den är annorlunda för där bär man oftast katterna själv till domaren och man sitter nära och hör vad domaren säger. Visst är han fin Nikita, han och Myra har samma pappa så de är faktiskt halvsyskon. Jag gör denna parning då det bara blev Myra och jag vill ta vara på Ivans linjer.

2011-09-13 @ 10:00:14
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0