Förflyttningsbestyrsplanering

Det rycker verkligen i mig av iver att få börja pyssla, inreda och fixa och trixa!
Vi har just fått nycklarna till vår nya lägenhet och oj, så jag stortrivs allaredan! Det ska bli så roligt att få börja om från början och göra allt skitsnyggt! Så underbart nu när jag har jobb och allt med så det inte gör lika mycket om det råkar kosta lite extra här och var, bara allt blir perfekt!

En liten guidning skulle väl vara på sin plats...

Här är då alltså vardagsrummet...


...köket...


...sovrummet...


...hobbyrummet...


...och min favoritdel av badrummet!


Visst ska vi göra om lite väggar och slipa lite golv, men annars är det tiptop! Yay! Jag kan knappt vänta tills vi flyttar in! Thihi.

Såg förresten två katter och en hare springa förbi på gräsmattan utanför med, så Myra kommer nog trivas hon med och sitta och spana ännu oftare ut genom fönstrena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0