Tidigt barhäng

Nu kan man ju hänga i baren i våra nya kök till och med! Bara att plinga på klockan och lägga in en beställning vettu!

En gömma för kokböcker och gott vin är uppfunnen, likaså lite extra skåp ovanför kyl och frys.


Spishällsskydd hittade jag på Klingel, så onödigt mycket smart och fint de har där! De här var ju hur läckra som helst, och bara att ställa åt sidan och använda som superlyxiga spisunderlägg när man ska laga mat på hällen, Yay!


I sovrummet ser det fortfarande dock en smula naket ut, men mina kära tantgardiner från Jotex har anlänt, matchar gudomligt men saknar fingerkrokar! Iiiiih! Tillbaka till Jysk och shoppa lite till alltså, thihi. Klurigt det där med bågupphängningen ändå, men det ska nog lösa sig det med!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har aldrig sett spisskyddshäll förut, väldigt smart...har dom någon hemsida?

2011-07-22 @ 12:03:05
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/
Postat av: Marre

www.klingel.se hittade jag dem på. Galet smarta verkligen å så snygga i just glas.

2011-07-22 @ 12:47:50
URL: http://lillraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0