Livet från den goda sidan

Så snäll sambo jag har då! Detta fick jag lagat åt mig i fredags när jag kom hem från jobbet minsann. Så bortskämd jag känner mig! Thihi. Jag älskar när jag får lyxkäk lagat åt mig!

Till förrätt några toast skagen!



Varmrätten var enligt Coops goda recept i samarbete med Alexandra Zazzi (som jag inte har så jättekoll på vem det är men.. hihi.. mat kunde hon i alla fall!). Fläskfilé inlindad i parmaskinka med råstekt rotfruktskaka var hur mumsigt som helst ju!




Tomatsalladen med rödlök och basilika som tillbehör gick inte av för hackor den heller!



På söndagskvällen kastade vi ihop en annan gudomlig sak. Liiiite nyttigare än chips i alla fall! Morotsstavar och gula körsbärstomater med soldippen med smak av chili och lök! Garanterat ny favvodipp! Passar perfekt till grönsaker!


Kommentarer
Postat av: Simone H

Ser verkligen gott ut :D

2011-01-26 @ 14:00:57
URL: http://simoneh.se
Postat av: ems

åh ser galet gott ut :D

2011-01-30 @ 16:13:48
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0