Jag gillar att få paket!

Woopie!

Nu trillade det in ett sånt där glatt sms på min telefon igen att jag hade ett paket att hämta på posten! Mitt Ellospaket ju!

Min nya klänning att dansa runt i med lätta steg när vårsolens strålar kikar in!


Gosiga handdukar i en vansinnigt vacker färg!


Och min kära lilla väska jag han leka surtant med! Thihi.


Nä, nu måste jag lugna ner mig med all shopping, måste hålla mig till alla kissekattprylar nästa månad.
Men en liiiiten svindyr kamera beställde jag i alla fall. Haha. Men kom igen! Jag måste ju kunna fota och filma fiskarna under vattnet i sommar!

Nästa vecka skulle den komma in förhoppningsvis, jag kan knappt vänta tills dess! Det känns ju som det var evigheter sen min förra gick sönder! Har lånat föräldrarnas lilla 5 megapixlare och sambons systemkamerna, försökt med den kassa mobilkameran och plockat bilder med usb hos familjen... Men inget har riktigt dugit åt mig.

Med systemkameran blev jag ju till och med huvudlös! Hahaha.


Jag vill ju ha min egen kamera som alltid ligger där i väskan. En tålig jäkel precis som denna jag beställt! Hoppas den är lika bra som många recensioner säger! Spännande spännande spännande! Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0