Katt har fått fnatt?

Bloggen! Där är du ju! Vad som har hänt på sistone? Jadu.

Till exempel halvt om halvt skitit på sig av skräck när man såg lilla Myra ligga och spela död, hon låg verkligen exakt sådär bra länge ju med med benen rakt ut bara! Ibland är hon en smula för skrämmande...


Klippa sig ska man ju göra med jämna mellanrum väl? Nu är det i alla fall gjort, var kanske på tiden, thihi. Rädd att det ska bli så kort jämt ju, och det blev det ju också, men jag börjar gilla det mer och mer ändå denna gången. Ser i alla fall inte ut som en femtonåring längre! Illa när man tvingas visa ID-kortet då man vill lämna in en tialott med minsta vinsten på ju, eller när man ska shoppa snällcider på Ica! Yay! Haha. Aja, blidde det fiiiint?


En galen passionsblomma gav jag mig på att binda om då jag ville ha den i ett hjärta istället för en cirkel. Ett projekt som tog runt tre timmar, men så stolt jag var sen! Kanske mest för att jag bara klantade loss en enda liten knopp! Sen om det blev så överdrivet mycket hjärta av det hela vette tusan... Men jag gjorde mitt bästa!

Måste ju avsluta men en snäll bild på Myra med, kan ju inte gå och ge alla mardrömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0