Måste skynda och se allt överallt innan vintern kommer...

Nu har jag testat mina vandringskängor över både stock och kullersten! Vilka underbara skor! I dessa kommer jag att nå och gå långt! Hahaha.

Sigtuna, vilken mysig liten stad! Att jag aldrig varit där förut fast det ligger så nära. Konstigt konstigt.
Små gränder, kullersten, unika små butiker, ett sött café i varje hörn, vacker strandpromenad...

Det var så avkopplande att strosa runt där och bara vara.


Tänk att få ha en egen liten ö och bygga en liten liten stuga på och bara bo där hela sommaren! Vore så gosigt det!


Strandpromenad med många bryggor och lugna vråer.


Försöka klappa änder måste man ju göra med naturligtvis. Synd de inte ville bli klappade bara... men men, man kan väl inte få allt här i världen! Bara nästan har jag lärt mig! Thihi.


Bredvid Tant Brun fick jag för en gångs skull känna mig lite lång! Är det såhär ni människor på 180 cm känner er eller? Med mina knappa 160 är jag bara liten och behändlig ju som jag brukar få höra. Haha.


Ah, fiske går ju trots allt inte att glömma bort nej!

 

Nä, men åk en sväng till Sigtuna för tusan och hälsa på tanterna Grön, Brun och Gredelin!
Söt stad värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0