I väntans tider

Min lilla knappnålsskog bredvid symaskinen vittnar om att jag nu fortsatt lite på mitt prickiga äventyr.
Ett tävlingbidrag är också inlämnat nu. Får se hur det går. Spännande!


Men imorgon kväll är det slut på vilan. Äntligen skall jag få börja jobba igen! Jag är riktigt nyfiken på allt! Så roligt det ska bli! Nervös lite med såklart, men det ska nog gå bra! Jag har ju trots allt varit där förr en sväng. Hehe.

Jag har redan känt av hur inspirationen börjar flöda tillbaka. Skissade på ett par byxor, ett par shorts och en väska förutom att jag körde några vändor på symaskinen förstås.

Kommentarer
Postat av: miiaoo

Tjena moss

Oj oj , så länge sen jag läste en enda blogg eller ens kikade in på sysidan...

Jag är BARA ute i trädgården å gräver nu, varenda ledig minut.. Ett antal bärbuskar har planterats å en massa perenner å grönsaker väntar också på att planteras om och /eller sås.. Hur sk atiden räcka undrar jag..

Jag har inte sytt på ett par veckor nu tror jag.. Det verkar vara min vinterhobby att sy och trädgården är sommarhobbyn.. Så nåt fint i bloggen har det inte blivit än.. Inte en enda grejj. Trots att jag eg hade sytt en tunika som jag var nästan klar med när min mamma provade den när jag var ute å grillade. Hon bestämde sig för att hon gillade den å faktum är att tyget passade henne bättre än mig så hon fick den. Dock gjorde hon en ändring i den så jag ville inte lägga upp den som ett plagg sytt av mig.. Jag har dock en likadan men med längre ärm som ska sys klart till min brors flickvän.. Men hon får vänta till en regnig dag för är det sol så är jag ute! =O))

Kolonilott?? Kul!! Vad odlar du mest av? Är du något på allt om trädgårds forum..?



Ha det gött

Kram Emma

2010-05-06 @ 19:20:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0