Ajsan bajsan lilla katt...

Jaaaa! så underbart! Det ska bli en fjärde Ice Age-film meddelade brorsan. så kul kul! Nu kan jag knappt vänta tills den kommer på bio ju!
Den 13 juli 2012 är datumet satt för premiären och går under arbetsnamnet "Ice Age: Continental Drift". Då har man något att längta till. Haha... Lååångt till dess ju. Undra vad man gör 2012? Jobbar, sliter och lever livet hoppas jag? Slagit mitt gäddrekord några gånger? Äger en sommarstuga kanske? Har ett fast jobb? Njuter av livet? Har katt och hund? Kanske någon småtting till och med på väg? Många drömmar har man... Thihi. Men det är väl så det skall vara?
Vad gör ni 2012 tror ni? Några drömmar?

Och bio verkar det bli redan ikväll med några kursare, får se vad det slutar med för film. Jag får väl ge en recension här sen. Hehe.

Uss uss, var på hälsoundersökning idag för jobbet. De ville kolla att jag är hel, kry och laglig. Hehe.  Så lite ont i armen har jag nu, de stacks ju med en nål i min stackars arm. Huga! Jag som avskyr blodprover! Sickna elakingar! Men så kul att få gå på sånt ändå för att veta hur man mår, borde man egentligen göra oftare. Känns tryggt! Även om de sticks lite...


Nä, de enda nålar jag gillar e de i min spikmatta. Thihi.
Jag får trösta min lilla arm med att två av mina söta små jordgubbsplantor nu blommar! Hoppas det blir några små godbitar på dem med. Thihi. Jag ångrar verkligen att jag inte shoppade fler... Iiiih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0