Tygfrossa?


Vad kul! Nu ska jag vara med i en tävling! Har just skaffat "bloglovin" med så att jag kan följa diverse bloggar. Praktiskt värre, aldrig tänkt på förut att det finns sånt, jag lägger ju bara till alla i "favoriter" och kollar själv om de uppdaterat.
Nog om det, i denna tävling på Materielltjejs sida lottar hon ut en hel hög med dundersöta tyger! Se bara:



Då jag verkligen vill ha dem har jag passat på att ordna det maximala antalet vinstchanser, nämligen 3!
Av tygerna bill jag sy ett bedårande förkläde i quiltteknik med ett stort hjärta på (eller kanske en megabakelse passar bättre?) och lite broderad text. Men även några grytlappar och annat smått och gott för att piffa upp köket! Tyget med små döskallar vill jag pynta ett par sommar jeans med, ha det på fickorna i bak vore läckert! Tyget med tjejerna på skulle bli en del av min blivande shoppingväska eller nececcär och tyget med djuren på skulle få bli en del av ett örngott! Många planer, jojo. Men så är det alltid. Thihi. Roligast så!

Måste få visa grytlapparna jag sydde sist, blev riktigt populära julklappar, men självklart behöll jag några själv med!


Hon hade shoppat tävlingstygerna i USA minsann, kanske jag ska böja kika in där på deras hemsidor jag med, finns nog många godbitar på andra sidan jorden. Thihi. Men hoppas att jag vinner så jag får ännu mer att pyssla med! Så kul det vore! Hoppas hoppas hoppas!

Nu har jag kommit igång med att klura mönster med. Får se hur detta går. Tänkte ge mig in på att göra en test av Thomas jeans. Illa dock att jag tyvärr kan noll om mönsterkonstruktion, men den som inte ger sig borde lyckas! Jag får nog ta och kika igenom mina böcker med just mönstekonstruktion sen för lite extra tips.


I shall succeed!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-03 @ 12:46:36
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0