Nagelbitare

Gaaaah, jag har blivit beroende! För att stilla fiskeabstinensen såhärårs kastade jag mig in i ett fiskespel kallat The Salmon Fishing Simulator som en vän glatt tipsade om. Nu porlar det dagarna i ända här hemma, och när jag hör linan vina rusar jag till datorn för att drilla in mina laxar. Hadiraja hej så irriterande kul! Perfekt att ha i bakgrunden när jag söker jobb eller bara latar mig vid datorn eller i närheten... Spännnade pauser får man helt plötsligt! Mwaaaaaa....

Oj, nu hade jag napp igen! En liten jäkel på fem kg.... Men rekordet mitt är just nu på 34 kg! Klå det ni om ni kan! Wiiiie!

Gå in på DENNA SAJT och börja spela ni med vettja. Thihi.




Kommentarer
Postat av: laxarn

Ja du ....du är ju grym på detta spel!

Hoppas på tur nångång jag oxå!!



ha det bäst..

2010-03-13 @ 08:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0