Älglort?



Nej, för fanken! Det är ju mina nyrullade tokmumsiga chokladbollar med monsterkokosflingor från igår som jag varit tvungen att fota innan de tagit slut!


Annars är det lugna gatan här, därav äntligen en söt liten onlineblogg.


Jag får börja med att kasta upp mitt senaste projekt. Gammelgäddan själv!

Första dagen blev det bara skissande. Det var tänkt som en skiss endast till en korsstygnstavla först, men så blev jag ju så sugen på att måla istället.

 

Andra dagen var han inte lika blek om nosen längre. Akvarellfärgerna fick kika fram!

 

Och som avslutning idag får det bli med ett par smoothies från tidigare i veckan.


Banan, nytinade jordgubbar från självplocket i somras och lime ihopmixat med vaniljyoghurt!


Skål och välkommen till min lilla blogg!



Kommentarer
Postat av: Thomas

Hurra! Nu kan jag läsa din söta blogg från jobbet. :) pussa på

2010-01-28 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0