Bu eller blä?

Kära nån! Vad är det Thomas systerdotter nu lurat i oss?



Dessa knasiga små frukter, Litchi, tyckte hon vi skulle prova. Såklart vi gjorde det!
Ser superläskiga ut, men jorå, de smakade väl okay skulle jag tro. Thomas va inte så överförtjust i den dock. Thihi. Stackarn, men så råkade han få sen beskaste med ju. De ska alltså vara lite medelhårda för å vara goda...

Annars blev det en tigerkaka med, med bär och glass, inte helt fel det inte, fast den kunde fått stå några minuter färre i ugnen. Thihi. Men men, gott med lite knapriga kanter med iofs. Haha.
Den ser inte så tigrig ut på bilden men när man skar upp den var den som ett konstverk inuti! Wiiie!



Alla hjärtans dag var det ju i helgen med. Min pöjk och jag bytte söta presenter och han kokade en kalvstek med klyftpotatis och rosepepparsås till mig. Vilken underbar kock man har minsann! Gudagott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0