Kelsjukt

Efter att ha firat ett sött bröllopspar under en grillkväll fick jag av sambons föräldrars glada vänner låna och vara matte åt denna lilla sötnöt till dvärgpudel en natt.
Jag kelade och busade med honom så mycket hela natten att han hoppade upp i sängen bredvid nyvakna mig och ville inte gå hem på morgonen dagen efter ju hur mycket det än rycktes i kopplet. Stackarn, jag fick knuffa iväg honom! Hade jag fått välja hade han fått stanna kvar myyyycket längre till!
Åååh, så kär man blir! Jag vill ju skaffa voffsing nu ju!


Aja, kanske får vänta ett tag med voffsing, men kissekatt kanske man kan få fatt i, vore så mysigt med en liten hårtuss att gosa med här hemma. Då enklare med en som går på låda och klarar sig en stund extra än en voffsing som ska ut och rastas tyvärr. Plus att kattmat luktar tio gånger godare! Nån dag snart ändå hoppas jag på ett litet lurvigt troll som tassar runt här, återstår att se vad det blir för sort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0