Tomhet

Planteringstider! Det ena växthuset är nu rengjort, påbyggt på höjden, insläpat i vardagsrummet till sambons smärre förtjusning... Thihi, jag bara stökar till det!


Nu ska krukorna fyllas. Åh så spännande, vad skall det bli i alla? Ja, inte vet jag, det får vi se snart när jag ska gå igenom mitt frölager! Här ska förodlas så det står härliga till!

Efter att ha varit på den där jobbintervjun som gick rätt bra enligt mig i alla fall (det är så svårt att veta vad intervjuaren tycker och tänker... iiiiih! Otåligt väntande nu på svar..) så belönade jag mig själv med att köpa mig en klätterros förresten! Nu fattas det bara en spaljé så ska vi se om de kan klättra sig upp nånstans i sommar! Så vackert det kommer att bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0