Glasklara vårvyer

Efter att ha gått upp i omänsklig tid och fiskat båge i 12 timmar dagen innan, efter att ha plågats ordentligt under joggingpasset av min vän i ett par timmar och storhandlat med killen under femtio rundor inne på Coop så tyckte jag att det var dags att tvätta fönstrena. Utmattad och med träningsvärk och seghet i både fiskearmar och joggingben så tänkte jag att jag skulle ta det lite lugnt... Så jag tvättade fönstrena! Hahaha. Ibland är jag bara för rastlös! Balanserandes på en vinglig stol med skruvmejseln i handen står jag här och delar fönster och putsar, sprayar och gnuggar för glatta livet!


Tjohej! Rent blev det! ibland är man bara på så bra humör, bara sådär utan anledning (?) att man inte riktigt kan sitta still. Hehe. Men nu ser vi ju våren där ute ordentligt när den håller på att springa ut! Så bra det känns med rena fönster på ena sidan i alla fall. Nu vidare till fönstret i köket som snart skall bli lika fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0