Mässlugn

Vårens symässa är nu avklarad! Denna gången har jag haft så mycket annat för mig med kissekatt och resa att jag inte hunnit sakna den så mycket. Men oj vilken tur mamma och jag gick för det är så himla himla himla kul att få glida runt där och kika på allt mysigt pyssel.


De hade till och med stickat in en hel bil! Haha.


Och satt hemgjorda lampskärmar på björkar... hmm... Nja, varför inte...


Lite fin vi med oss hem ändå, men jag tror att mamma shoppade mer än mig för första gången på symässan! Det var tusan! Men jag har ju så vansinnigt många projekt liggandes redan, kan jag skylla på det? Thihi.


Men vilken skön avkoppling det är ändå att kika runt på symässa. Alla tanter och vi! Thihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0