Står stadigt igen

Äntligen har jag nästan blivit frisk igen efter att har varit attackerad av elaka sega baciller som höll sig fast hela veckan minsann! Var helt däckad där ett tag! Bara lite förkylning som är kvar nu. Så skönt!

Idag blev jag genast på bättre humör när jag fick springa lite i affärer och kika. Såklart var det även lite grann som följde med mig hem efter att jag dansat runt bland bland slutreorna.

Ett par örhängen från Snö:


En lång skjorta/tunika från Cubus. Älskar att militärmodet verkar vara på väg tillbaka nu till i vår igen! Så läckert ju!


En söt magnet med det göttiga mottot "take time every day to do something silly", och senaste numret av Kattliv. Jag måste ju se till att suga i mig så mycket kunskap som möjligt innan lillan flyttar in! Thihi.


De hade även ett par sidor i tidningen där man kunde se vilken ras som passade en själv bäst. Och jo, den sibiriska katten lät ju helt perfekt för mig! En busig katt som inte växer upp ordentligt förrän den är minst  fem år och som är lite mer hundlik och vill umgås mest hela tiden. Social, kärleksfull och gladlynt. Verkarsom en perfekt följeslagare åt oss ju!
Intressant även att få läsa lite om den sibiriska kattens kusin "Newa Masquerade". Vacker katt och rätt så lik, men lite tråkigt alla ser likadana ut. Jag har fastnat för den sibiriska med en av anledningarna att den finns i hur många färger och kombinationer som helst ju! Plus att min blivande kisse är den vackraste av dem alla!


Dessa snygga jeans med fredsmärket i strass på häcken hittade jag även förra helgen på H&M. Vrålsnygga ju! Peace! Hihi.

 

Hjälp, jag kan inte sluta lyssna på denna sköna låt! Får en på sånt sjukt partyhumör! Vill bara ut och dansa hela natta! Missade ju chansen förra helgen då det var bokat och jag jättetaggad men så jag kände att jag blev mer och mer sjuk och gav till slut upp och blev hemma. Fan fan fan! Måste komma ut å dansa snart ju! Thihi.




Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv jätte kul att du e med :)

har din dag startat bra? <3

2011-01-30 @ 12:41:25
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: MEREI

- så fin hårfärg du har!

2011-01-30 @ 12:48:02
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sant :D!

2011-01-30 @ 14:23:38
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv jorå<3

2011-01-30 @ 14:31:54
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Haha du vet inte vilket litet monster du släpper lös när lilla kissen kommer :D You´ve been waaarned! //Egen monsterägare

2011-02-09 @ 09:18:22
URL: http://vanika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0