Pysselbrallor skapar inspiration


Nu ska jag snickra, pyssla, måla, plantera och hoppa runt och leva livet ännu mer! För nu har jag hittat mig ett par såna ruggigt söta hängselbyxor på Plantagen, rea var de på till och med! Hurra!


Så 351 spänn fattigare men många hobbykvällar gladare äro jag. Tänkte först jag skulle ta mig ett par beigea istället, men då man är blåögd så passar man nog lite bättre i blått ändå, eller vad tycks?
Nu kommer jag ha dessa brallor på mig jämt, mitt nya hem! Thihi.

Äntligen kom mina nya söta klackar från Klingel på posten förresten. Det var fel på de förra så de skickade ett par nya till lilla mig. Bara älskar klackarna av kork! Synd att sommaren är slut nästan bara, men det kommer väl fler förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0