Redo för vildmark och stadsvandring

Min älskade myrmatta kan ju inte bli bättre bakgrund till dessa underbara skogsskor jag shoppade så snart jag råkade hitta en liten rabattkupong som funkade. Nu kan jag fiska och traska i alla väder och oväder då de är av jakskinn som skall vara 3 gånger starkare än vanligt läder stod det! Yay!

Xpedition II kallas de. Från Ecco. Goa grejjor!


Hos Ellos hittade jag dessa skönheter från Bronx som jag till slut inte kunde låta bli att beställa. Det är inte lätt när man kan köpa allt man vill ha, man byter ut allt ju mot lyxvarianter och underbar kvalité. Men man måste väl passa på när man har ett jobb att samla på sig om det blir snåla tider utan jobb sen igen.

 

Säg nu inte "ånej, mer skor!" för jag äääälskar skor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0