I C U!

Ojsan, nu har jag shoppat igen...

Jag har alltid önskat mig ett ekolod, och nu när det snart är dags att åka till Västkusten på semester så fick jag myror i brallan, frågade ut lite folk om ekolod och hamnade till slut på Jula efter jobbet. Efter att ha lagt på charmen och med lite tjat fick jag boka ett ekolod som skulle komma in dagen efter. Ett enda hade de beställt in "då de inte sålde så mycket"... Fasen, jag såg ju på deras hemsida att de hade slut på ekoloden i varenda butik nästan så mycket mycket underligt. Thihi.
Men nästa dag jag kom dit så fick jag det där enda ekolodet som ramlat in till dem. Så här är min nya leksak; Ett Eagle Cuda 300 Portable.


Då jag vill kunna ta med det från båt till båt, hit och dit så vill jag ju ha ett portabelt. Lite dyrare men mer praktiskt för mig som inte har någon egen jolle. Det finns goda recensioner i massor på just Eagle Cuda 300 Portable så nja, jag högg ordentligt där på Jula helt enkelt.

I bara farten råkade jag shoppa dessa också.


Jerkbaits till inte så dumt pris. Perfekta till där jag inte vågar kasta eller starta med mina fina leksaker. Till exempel i okänt vatten, längs bottnar där det är lätt att fastna osv. Några skitjerkar helt enkelt som inte är lika hela världen att man blir av med om det skulle vara så. Det värsta är väl bara om de skulle vara tio ggr bättre än mina vanliga jerkbaits. Iiiiih! Det går icke! Hehe.

Just ja. Nu jäklar kan jag fota ännu mera! Måste tipsa om denna underbart goa externa hårddisk de rear ut lite smått på webhallen just nu. Från western digital men 1,5 TB minne. Riiiiiktigt många foton alltså! Bra att ha och bra märke sägs det ju vara med så! Me löv!

Morr! Nu vill jag ju ut och testa lodet! Nån som ska me? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0