Kanske den.. eller den... nej den!!

Ah, nu har jag nog hittat min nya älskling ändå till slut efter att jag jämfört mig tokig bland alla digitalkameror!

Svindyr tyvärr men ujujuj, den har nog nästan allt jag vill ha! Terrängkamera värre med över 14 megapixlisare.
Jag prata om en Panasonic Lumix FT2. Yahoo!


Hoppas mellandagsrean gör priset lite snällare, då hugger jag direkt! Så fruktansvärt det är att vänta bara, men jag har ju faktiskt en reservkamera, föräldrarnas gamla. Jag får ge mig tusan på att jag ska nöja mig med den under tiden. Frågan är om jag kan hålla mig. Haha.
När jag ser något jag vill ha så brukar jag ju se till att få det fort. Shoppingfantast eller kallas det livsnjutare med? Thihi.


Nu återstår då alltså bara att bestämma mig för vilken färg jag ska ha. Men den blå är ju rätt läcker ändå... och den gula.. Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0