Hällvetet är här!

Nu har det hänt lite mer i lilla köket igen! Så fint, så fint! Kom på att vi har ju kanske ingen köksö, men det är ju faktiskt en kökshalvö! Nu är jag riktigt nöjd och glad! Jag som alltid haft just en köksö som en av mina högsta drömmar, men en kökshalvö slår jäkligt bra det med kan jag säga! Thihi.

 

Hällen som väntats på, utgått, väntats på, bytts till beställning av nyare version, väntats på, kivats om, väntats på mera och som nu till slut äntligen har kommit har kastats in i nya bänkskivan som också satts på plats. Blev det inte riktigt läckert? Så duktig han är karln min!

 


Förhoppningsvis kommer fläkten imorgon, den sista stora pusselbiten. Några små andra sista pusselbitar ska letas på Ikea nån dag snart. Efter det kan det nog inte vara så dödligt mycket kvar av grovjobbet.
Såååå jag längtar tills jag får inreda och pyssla och fixa och.. sånt tjejigt.. Wiiie!


Det finns så mycket man vill köpa nu ju. Jag har redan hittat världen läckraste spishällsskydd som även är skärbrädor. Hoppas jag lyckas klicka hem ett sånt snart. Då dyker det ju garanterat upp här på bloggen!

Nya idéer dök istället upp idag i köket förresten! Så antagligen kommer en vin- och kokbokshylla och en kryddhylla knåpas in och upp. Så spännande!

Även resten av rummet och lägenheten väntar på att få komma iordning. Det har varit svårt då man inte velat plocka upp så mycket ur flyttkartongerna då det är slipdamm och usch usch överallt. Hoppas stackars Myra inte är för sur på oss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0