Träningsgodis!

Haha, nu ska jag få stans snyggaste häck! Jag är då expert att gå på reklam! Thihi.
Jag som behövde ett par träningsskor shoppade dessa när jag ändå var igång. Reklamens Easytone! Men jaorå, de kan nog funka lite grann i alla fall. När jag vad ute på långpromenad och shopping i dem kände man att låren fick jobba lite extra. Coolt! Bara att traska på dårå!

Köpte först dessa på Intersport...


...men tyckte de var så pojkiga i stil och färg. Så näe, jag lämnade tillbaka dem och rymde till Stadium som hade dessa guldkorn! Mina mina mina! Lillräven e totalt förälskad och sååå nöjd!

 

Jag gjorde rätt val va? Thihi.

Måste bara få säga att de  är så förbannat sköna! Vilka underbara skor! Som att gå på moln! Thihi. Garanterade favoriter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0