Jag haver nappat

Stockholm, där är det roligt att shoppa.
Måste få visa mina nya hypersöta örhängen jag hittade på Accessorize. Fy, vilken farlig affär, jag kunde ha shoppat ihjäl mig där ju. Thihi.

Yves Rocher ramlar jag verkligen in på varje gång. Satan i gatan vad med erbjudanden de har varje gång. Jag klagar inte en sekund, går på alla deras säljknep, haha. Nu ska jag i alla fall testa deras volymhårspray, nya deodorant som doftar underbart och bodyscrub med aprikos. Ett sött paraflax fick man så gott som gratis med. alltid bra att ha. Wiiie!

Älskade Panduro har man ju vuxit upp med för tusan. Kommer så väl ihåg när jag bläddrade genom deras kataloger som liten å pekade till mamma att jag ville ha det och det och det och det.
Nu blev det det... Ett så himla snyggt symärke jag en vacker dag ska sy en lika snygg väska till som jag kan sätta det på!

Och det.. tyget med stort T jag letat efter! Så vansinnigt sött och med lite rävar på till och med! Barnsligt sisådär som jag helt enkelt! Och mitt mitt mitt äntligen! Jag har dock aldrig vetat vad jag ska sy av det förrän sambon såg det och sa örngott! Va fasen, och jag har funderat i ett halvår här och han kommer med det självklara på en halv sekund! Helt perfekt ju! Åh, så jag älskar och avskyr honom på samma gång! Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0