En glad överraskning!

Jag som alltid älskat dessa fåniga små erbjudanden och oftast nappar för mycket på dem blev så jättedeppig när jag ätit två ostkakor för ett par månader sen, skickat in streckkoderna för att få en ugnsform gratis, men får tillbaka ett brev att de tagit slut tyvärr.
Men så kom det för några dagar sen bara ett brev till, från Frödinge. En paketavi! Kunde det vara? Jaaaaa, det var det!!
Jag skyndade till posten för att hämta ut mitt paket och inlindat i tre mil bubbelplast låg där en form! Ååååh, så söt den var! Och så glad jag blev att de hade ordnat fler att skicka ut till sina kära ostkakemumsande kunder! Just ja, nu måste jag bara shoppa en ostkaka att kasta i där och värma! Wiiie! De kan sina säljknep, thihi.


Lyx och gamla minnen kände jag doften av på City Gross igår när jag gick förbi deras "Må bra-avdelning". Min första parfym och min absoluta favorit, Escadas Sexy graffiti finns inte mera tråkigt nog då det bara var en säsongsdoft, men här var en liknande doft igen! Att denna edt kostade bara knappa 60 spänn sen med gjorde att den åkte ner i korgen direkt, men tillsammans med lite badolja. Badoljan var inte dum den heller, det doftade underbart i hela badrummet av en kapsyl sådant. En smula toarengöringsdoft, fast tio gånger bättre på något sätt, blandat med lime och kaktus. Haha.
Jag bara älskar när jag får lyxa till det och spaa mig riktigt länge. Det är livet det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0