Sällskapssjukans charm

Bär var det här! Både en buske röda vinbär och en buske gröna krusbär blev inhandllade idag. En gul klätterros såg så längtansfull ut efter någon att bo hos så såklart kunde jag inte neka den heller. Nu får den gula lite sällskap med! Åh, så bra!


På Lidl tidigare i veckan hittade jag ännu fler frön jag absolut inte behövde men ville absolut ha!


Men även en liten passionsblomma stod där och lockade. Underliga blad har de, påminner om någon annan liten planta. Iiiiih! Nej, denna går nog inte att röka på med! Schas schas!
Får se om jag lyckas att få den att blomma en vacker dag! Jag börjar dock med att försöka hålla den vid liv. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0