Rimmar på lotto

Bella är go hon!
Jag kunde inte låta bli att shoppa loss på Blondinbellas belleme.se!
En hel hög godbitar till vrakpriser fick jag ihop. Thihi. Så kul me lite nytt smink, saknat det ju!
Min absoluta favoritmascara genom tiderna fick jag fatt i till exempel, nämligen Lancômes L'extreme! My God, vad jag gillar mina ögonfransar med den!


Annars blev det en kul test av en sån däringa mysko pryl som sägs förstora läpparna. Vette tusan om de blev någe större, om det blev någon pussmun... Lite kanske, men det kittlade dödsskönt i dem i alla fall. Thihi.

Testa allt minst en gång! Det är mitt motto! Eller nja, en av dem i alla fall. Det gäller att ha många bra på lager! Vilket är ditt motto?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0