Sommarbris?

I torsdags öppnade Media Markt här i Uppsala. Vid besök där fick jag bara klaustrofobi. Fy helvete vad med prylar och fy helvete vad med folk. Thihi. Nä, nu är jag i alla fall inte deppig över att jag inte fick jobbet där. Jag är då inte rätt person att stå bland alla packade sillar där och skrika åt folk och kränga grejjor. Till och med nästan bättre att vara arbetslös då.

Men ett stativ fick jag med mig hem därifrån! Perfekt! Nu kommer jag ta jättelyxigt perfekta bilder i sommar! Thihi. Nästa gång blir det en kamera dårå... Hehe. Jao, en systemkamera vore inte helt fel, men jag får väl passa på att låna killens lite mera kanske.



På New Yorker hade de fått in bikinis allaredan och jag kunde verkligen inte motstå en utav dem. Röd med vita prickar. Yay! Lite konstigt att shoppa badkläder mitt i vintern, men äh... snart är det ju vår, och därefter kommer förhoppningsvis sommaren med massa sol, värme och makrill! Åh, så jag längtar!

Och skåda! Mina nya älsklingar. Dessa kära dojjor!
Se så vita de är! Inte länge till dock skulle jag tro tyvärr. Thihi. Jag får passa på att fota dem medan de håller måttet och färgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0