Smält choklad!

Snart har jag nog fasen bytt hudfärg, i alla fall på händerna! Efter att ha målat hylla och beslag med mörkbrun färg såg jag inte så svensk ut längre. Thihi. Inte lätt att vara lilla mig alltid... Och stackars mina fina naglar.... iiiih! Nytt nagellack på snart igen dårå!

En bit bänkskiva är tänkt som hylla ovanför våran hemgjorda tv-bänk. Men då måste den ju ha färg på båda sidor jojo! Så det var dagens uppdrag.


Det mest irriterande var bara att just den där bruna nyansen såg verkligen ut som smält choklad... så gaaaah så det blev en hel del vändor för att stilla suget i godisskåpet. Thihi.

Såhär blev det i alla fall! Till vänster även en skymt av tv-bänken.




Kommentarer
Postat av: laxarn

ja ha då är det bara att beställa lite målarhjälp då ....

2010-03-25 @ 22:54:02
Postat av: Daniel

Det där ser ju riktigt läckert ut. Jag vet att det kan vara jobbigt ibland. Vissa färger ser ju ut att vara så himla goda =)

2010-03-26 @ 01:03:52
Postat av: Daniel

Hejsan =)



Hur har helgen varit? Saknar att få prata med dig ju. Är så trevligt med sällskap på dig på msn på veckodagarna.



Släng iväg ett mail vettja =) Vore trevligt att höra ifrån dig om du har tid över =) Krama om

2010-03-28 @ 04:39:27
Postat av: Marre

Laxarn: Kära nån, låter jobbigt det där. Haha.



Daniel: Jojo, livsfarliga färger! Man vill bara äta upp dem :O Tur de inte har underbara dofter med!

Saknar dig me ju men mwaaaa, du får ju kika online lite oftare mellan bilmeckandet vettu! Går bra med den förresten? Värsta racern snart då? Hehe.

Mail skickat, hoppas på svar :D Kram tebax

2010-03-29 @ 12:23:48
URL: http://lillraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0