Jag framför skärmen

Ojoj, nu borde det ju vara lagom med en hög recensioner när jag haft massor med kul för mig (och glömt att blogga om det, fy skäms)!
Bio har det blivit två stycken på sistone.


Robin Hood

För ett par veckor sen såg jag den nya versionen av denna hjälte var ju faktiskt riktigt bra! Bättre än jag trodde! Russel Crowe som självaste Robin var ju inte så dum alls inte. Men min favorit var hon som spelade Marion, alltså Cate Blanchett. Vilken cool tjej Marion hade fått bli! En dam som inte var en övervacker kvinna på 19 bast, utan en powerwoman som slogs, styrde en hel gård och inte gick av för hackor. Jag fick vibbar av Ishäxan i Narnia! Haha. Coolt! Så ska tjejer vara! Hehe.
Annars var det riktigt bra handling med en hint om att det säkert kommer en tvåa snart. Yay!
"Det är Robin Hood jag vill ha!!!"

Betyg: 7 av 10 rävsvansar



Sex and the city 2

Efter att ha käkat en god men alldeles för salt liten spädgris på restaurangen Riverside med några tjejkompisar var denna film en självklarhet!
Ett måste för alla fans! Jäklar, vilken bra film! Man bara satt och njöt av alla galna situationer tjejerna hamande i under en tripp till The (New?) Middle East. Massa sköna idéer för nya stilar fick man också. Redan börjat skissa på en eventuell outfit inpirerad av filmen. Nice! Hehe.
Men ååååh, så sugen jag blir på att shoppa Sex and the city-boxen nudå å bara råkolla en vecka i sträck på alla dessa underbara avsnitt! Får se vad plånboken säger runt löning. Iiiiih!

Betyg: 8 av 10 rävsvansar

Spel har jag hunnit hitta två stycken med! Och en ny sajt som brorsorna tipsade om. www.zavvi.com skickar spel, filmer, musik och en hel del elektrionik med ynka tio spänns frakt ända från England. Man kan fynda som tusan då vissa grejjor är snuskigt billiga!



Rabbids go home (Wii)

Japp, detta underbara spel blev mitt första köp från denna goa sajt. Sött som socker men kaniner i stringtrosor som springer runt med en kundvagn och snor åt sig skrot! Visst, det är skitkul nu, och de nästkommande tio gångerna, men sen har jag nog lessnat är jag rädd för. Lite enformigt men sött! Sådär sött som jag vet att mina brorsor avskyr! så nästa gång de kommer hit ska jag tvinga dem att spela det där spelet heeeela långa kvällen! Moahaha.

Betyg: 5 av 10 rävsvansar



Wii fit Plus (Wii)

Nya versionen av det där spelet till balansbrädan. Jojo, några nya roliga spel och några nya träningövningar. Helt klart en förbättring av det förra. Vansinnigt kul ju!
Åka segway tog visserligen riktigt bra i vaderna och de nya träningsövningarna var riktigt elaka de med. Men gaaah, så roligt! Min favoritspel där man ska springa runt en bana i en såpbubbla var tillbaka i en värre och svårare variant. Jippie! Som en galning skulle man också stå och flaxa med armarna för att leka fågel och flyga till och landa på olika plattformer.
Plus att jag tränade bort ett halvt glas mjölk sist jag spelare också. Det ni! Hehe. Men för få roliga nya spel! Jag vill ju ha hur många som helst!

Betyg: 6 av 10 rävsvansar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0