Värmande

All denna snö... Men inga bra isar. Hoppas de kommer snart, jag blev så sugen på att försöka lura upp några lakar ute på Ekoln. Få se om man skulle lyckas. Men för att jag ska ut på is så ska jag veta att den är 99,9% säker. Haha.

Men till dess får man väl kika tillbaka och njuta av gamla sommarfoton, jag har ju fått ihop en samlig bilder vid det här laget. Här är några av godbitarna...



Midsommarströmming. Så vansinnigt kul att fiska!



Och så vansinnigt gott att förvandla till böcklingar! De tar slut då snabbare än man hinner fota...




Rekordgäddan än så länge... Bara 3150 g men tänker inte ge upp förrän jag får en över 10 kg minst! Morr! Dessa lagom stora blir som tur är i alla fall gudomligt god gäddpudding!




Asp från Ekoln, goda prylar men satan vad med ben!



Jag med min vinnare av en fisketävling i Fyrväpplingen. 1965 g. Lite stolt var jag allt. Thihi.



Ännu en middagsbåge, denna från Örsjön.



Kär fightingbild på min rekordbåge på ca 2500 g.



Vacker göslycka i Bollnäs. De är som riktiga konstverk de fiskarna!


Avslutningsvis naturbilder... Tänk en gädda som lurar under vattenytan en såhär fin höstdag... Sånt ger fiskenerverna ordentliga spasmer!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilka härliga och underbara sommarbilder du har. Man längtar riktigt efter sommaren när man ser dom =)

2010-02-01 @ 18:38:18
Postat av: Laxarn

Fin blogg,fina kort ,fin tjej......

2010-02-02 @ 15:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0