Klurigt värre

Hittade ett kul litet test.
Vad svarar ni på alla dessa frågor? Tänk nu inte så mycket att det börjar lukta bränt!

Här är mina svar i alla fall:

Tre saker jag inte förstår mig på:
SJ, moderaterna och varför quilttyger är så dyra

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Symaskin, smycken och digitalkamera

Tre saker jag gör just nu:
Chattar, googlar och funderar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Fiska merlins, skaffa barn och leva lyckligt

Tre saker jag kan:
Sy, fiska och teckna

Tre saker jag inte kan:
Bli stadsminister, skilja på bilmärken och sluta shoppa

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
The Rasmus, fågelsång och mig

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Göra en backåtvolt, flugfiska ordentligt och hur man knypplar

Tre favoriträtter:
Ravioli, pikilia och nygrillad röding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0