Påskbestyr

Nämen titta! Snart klart! En kreativ påsk minsann fast man åkt runt som en tok. Thihi.
Egen design med dubbla volanger och kantstickningar.
Japp, ett förkläde var ju inte en sån dum idé ändå! Men jag är inte riktigt färdig... Jag sparar det bästa till sist naturligtvis... Den som väntar på något gott...


Ojsan, titta vad jag hittade på Ikea häromdagen. Prickar till förbannelse. Jag kunde bara inte motstå, så det blir nog faktiskt ett förkläde till! 39 spänn metern! Iiiiih! Uss, sikket bra pris!


Men kanske man kan göra något mer av dessa prickar... Nån som har en bra idé? Ett par kuddfodral vore ju ändå lite coolt i och för sig... En vårigt blå färg var det ju med!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Läckert prickigt tyg det dära ju =) Nästan lite 50tals-aktigt med pastellblå färg och prickar. Kan man nog göra mycket läckert av.

Lite härligt retro =)



Är lite avundsjuk på stativet. Skulle också vilja fynda ett sånt.

2010-04-06 @ 01:23:08
Postat av: Marre

Ohja, jättecoolt tyg :D Ikea har bra grejjor de ibland, hehe.



Jamen, shoppa på för tusan :D De e inte så dyra ändå på rätt ställen. Sen kvalitén vette tusan, men man ska ju bara skruva fast å stötta en kamera på den ju, inget hyperavancerat, hur svårt kan de vara å göra någorlunda kvalité då tycker man :D

2010-04-06 @ 15:32:10
URL: http://lillraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0