In the spot-light

Titta, jag ser prickar! Igen! Och igen! Och igen!
Dessa prickar klipps och pysslas med från det här...


...till det här... nja, för tillfället i alla fall!


Tyget kallas "Varmt rund" och kommer från Ikea, 39 spänn metern. Finemang värre!
Det blå jag höll på med senast får förbli hemligt ett tag till. Jag har stora planer för det nämligen! Thihi.

Ååååh, nu spelar grannen trumpet igen! Myspys! Jäkel på att vara duktig! Jag kan sitta och njuta hela dagen av den musiken. Såna högljudda grannar är de bästa grannarna!
Att vakna till ljuvlig trumpetmusik kan man inte göra med annat än ett leende på läpparna!

Däremot när de andra grannarna drar på technomusik tidigt på helgmorgnarna, bankar och bygger stup i kvarten, skriker på varann för att överrösta musiken och väsnas, då vill man inte bo i lägenhet längre, huga! Respektlösheten regerar ibland tyvärr... Var tog de trevliga människorna i Sverige vägen kan man undra ibland? När försvann respekten för att man inte är ensam i denna värld?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0